Łączna liczba wyświetleń

środa, 27 lutego 2013

Inspiracje!!

Przed wami bardzo krótki post. Jednak dla mnie dość ważny. Przedstawię wam teraz moje inspiracje. Zdjęcia nie są moje ale bardzo je lubię. Mam nadzieję, że przypadną wam do gustu tak jak mnie ;)

Już niedługo postaram się przesłać wam kilka zdjęć z zakupów ;)

Pin-up XXI wieku! <No i Batman<3>

CUDOWNA STYLÓWA! *.*

Super fotka, piękny pióropusz i BMTH na ścianie ;D <mam ten sam plakat! ;D>

Misz masz inspiracji! USA, Anglia, lampki, zdjęcia!! 

Moja codzienna mantra ;)

Idealne pomieszczenie dla mnie! <w sumie to nie wiem czy to salon czy jadalnia>

Szkoda, że takie małe. Ala trzeba przyznać , że inspirujące ;)

Moje marzenie! Tak bardzo chcę umieć grać na perkusji i umieć robić to dobrze!

Powrót tego uczucia z dziecięcych lat kiedy to śnieg był wyczekiwanym, magicznym pyłem.... ;D

Błekitne włosy! *.*

Piękne gorsety, cudowna talia, płaski brzuch i ten seksowny wygląd. Zmiana w seksowną kocice na wyciągnięcie ręki !!!

Poznać Andy'iego Sixx'a<3

Wspaniały, niewymuszony styl vintage <3

Tunele i te piękne oczy^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz