Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 19 marca 2013

Ciuchy!!

Hej!

Dziś przedstawiam wam kolejne moje modowe zdobycze ;) Otóż po zakupieniu najnowszego Harper's Bazaar postanowiłam wybrać się na zakupy zainspirowana przedstawianymi tam MUST HAVE! ;)
Oh no i oczywiście podarłam swoje ulubione ciemne jeansy więc musiałam to nadrobić bo bez klasycznych kolorów ani rusz! Tym razem nie byłam tylko w Złotych ale wpadłam też (później) do Blue City licząc, że może F&F dodało już nową kolekcję piżam (a mają naprawdę świetne!) jednak niestety, spory kawałek przejechałam na próżno ;(


Tak więc kupiłam tylko trzy rzeczy (w Złotych) ale myślę, że było warto.



P&B Spodnie jegginsy 69,90 zł




Sweterek H&M z przeceny 40 zł






Spodnie H&M, przecena jak widać 60 zł
;)


To już tyle! ;)
Mam nadzieję, że się podobało!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz