Łączna liczba wyświetleń

środa, 20 marca 2013

Internet

Hej wszystkim!

Dziś zaprezentuję rzeczy, które mam zamiar zakupić w świetnym sklepie internetowym.
Otóż niedawno odkryłam MADCAT i zakochałam się od pierwszego wejrzenia! ;)

Lista jest ogromna i nie wiem czy wszystkie rzeczy z niej zostaną zamówione. 
Być może jutro rano już coś przestanie mi się podobać. Wiadomo! Kobieta zmienną jest.

Z mojej strony uważam, że ceny przedstawione na tej stronie nie są wygórowane.
Wyczuwam dłuższy romans z tym sklepem! ;)
Zachęcam także was do zaglądania! 



Powrót bransoletek na kostki!!

collar clips





Lennonki są prze-prze-przecudne! 

MUST HAVE tego sezonu!


Słodka brożka do odważnej stylizacji?
LUBIĘ TO!


Czapka Rihanny <3

Zacna brożka milordzie ;)

I już się nie spóźnisz na ostatnie super okazje! 

cud-miód *.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz