Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 marca 2013

Compras czyli zakupy!

Hej!
Dziś początek o lekkim hiszpańskim zabarwieniu. Jednak to będzie jedyny taki akcent (chyba, że długa spódnica może być brana za "hiszpankę"- nie mylić z chorobą!). Dziś szybka prezentacja z równie szybkich zakupów. Nie jest tego dużo jak widać ale sa to rzeczy, których ostatnio szukałam bardzo intensywnie i udało się! ;)

Oczywiście kilku mi jeszcze brakuje (np. nowa parka czy sztuczne futro), jednak nie ma rzeczy niemożliwych i jestem pewna, że znajdę wszystko takie jakie będę chciała.
Trzymajcie kciuki! ;)

H&M moja miłość
Terranova- możecie się zdziwić ale dopiero co odkryłam ten sklep w Złotych!


Przeźroczysta koszula z Terranovy






Złote spodnie -29.90 zł z przeceny ;)




Długa, czarna i prosta! Spódnica H&M z kieszeniami 59,90 zł




Lakier do paznokci też z przeceny! ;D
4,99 zł



I to już koniec ;>
Wiem, że mało jednak nie miałam czasu na dłuższe zakupy. Do Złotych wpadłam na szybko tuż przed szkołą i zbyt dużo czasu spędziłam w EmpikCaffee.
Następnym razem, się poprawię! Obiecuję ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz