Łączna liczba wyświetleń

środa, 6 marca 2013

SHOPPING

Cześć Wam!

Wybaczcie, że tak długo nie pisałam ale troszkę się działo. W końcu zabrałam się za dostarczanie papierów potrzebnych do złożenia wniosku o dowód osobisty. Moje zdjęcie to istna tragedia dowodowa ;< Cóż mam nadzieję, że nie będzie mnie legitymował żaden przystojniak ;D I U KNOW WHAT I MEAN.... xD Następnie dopasowywałam terminu kursów na prawo jazdy i piercing z zajęciami w szkole, co jak się okazuje wcale nie jest takie proste jak się wydaje. Ale jakoś się udało i mam nawet dwa weekendy wolne w miesiącu! 

Jednak! Praca i nauka to nie wszystko! Trzeba sobie znaleźć choć odrobinę wolnego czasu na relaks. Jednym z najbardziej znanych sposobów na odstresowanie się są oczywiście ZAKUPY!
;D Oto kilka rzeczy, które  kupiłam w ostatnim, szybkim wypadzie do galerii.

BlueCity, Warszawa

Spodnie F&F




Czarne rajstopy około 15 zł


wsuwki (9,90 zł) oraz sztuczne paznokcie
SuperPharm


Obroża z przeceny. (14.90 zł)




Sweter z New Yorker też z przeceny (z około 99 zł na 39.90)



To wszystko moi kochani! Już niedługo postaram się zrobić notkę o mojej ulubionej muzyce ;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz